»Potrebujemo namreč novo 'normalnost': otroci naj se vrnejo v šole, kjer se bo ocenilo, na kateri stopnji učnega procesa so, in kjer jim bodo zagotovili intenzivno podporo, ki jo potrebujejo, da bi lahko nadomestili zamujeno. Zagotoviti pa je treba tudi, da bodo učitelji usposobljeni in da bodo imeli vse potrebne vire za poučevanje. Preveč je na kocki, da bi si lahko privoščili kar koli drugega.«
»Pričakujem odgovorno ravnanje vseh, predvsem pa si želim, da bi vsi skupaj ozavestili odgovorno ravnanje zaposlenih na šoli, staršev in otrok.«
»Le tako lahko preprečimo nadaljnje odhode iz šolstva in zagotovimo kakovostno izobraževanje za prihodnje generacije.«
»Vsaka je potrebovala svojega učitelja, dodaten pedagoški kader smo potrebovali tudi za vključitev otrok v jutranje varstvo in podaljšano bivanje.«
»Pozivamo vse starše, učitelje, pedagoške delavce, športne trenerje, zaposlene v raznih mladinskih organizacijah, naj bodo pozorni na znake, ki bi lahko nakazovali, da je otrok v šolskem, socialnem ali spletnem okolju žrtev medvrstniškega nasilja ali da je v stiski.«
»Ni nam treba iti daleč, da bi videli, kakšno opustošenje je pandemija povzročila pri izobraževanju otrok po vsem svetu.«
»Namesto, da bi šolsko okolje zmanjševalo neenakost med otroki, je žal to okolje, kjer se vse bolj reproducira neenakost.«
»Ne morete učiti Svetega pisma, lahko pa učite otroke, da je Amerika zlobna in da moški lahko zanosijo.«
»Če otroci ne bodo vključeni v procese novih znanj, bomo zaostajali, glede izzivov, ki čakajo Slovenijo v prihodnosti.«
»To je redkost osnovnih šol, na naši šoli smo se odločili, da prva tri leta osnovne šole otroci ne potrebujejo delovnih učbenikov, ker smo se odločili, da usvajajo snov bolj praktično, z gibanjem in drugimi učnimi oblikami, da samo nujne stvari vpišemo v zvezek, kar je lažje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju